Fullspäckad helg igen

Haft några tunga dagar - framförallt mentalt, men även fysiskt eftersom min kropp säger ifrån så otroligt när energin inte finns. Jag stannade hemma från jobbet igår och vilade. Låg kvar i sängen och lyssnade på Rennie Mirros sommarprat och bara va, sen tittade jag på 3 filmer: Ego, Grabben i graven bredvid och så I, Daniel Blake. Tillsist slet jag mig från soffan/sängen och gick och handlade och tog tillsist tag i det och packade väskan - för visst är även denna helg bokad. Dags för danskurs i Borlänge, en fox fusion ledd kurs som jag anmälde mig till i januari, så här har det väntats länge. Vi är ett helt gäng ifrån Västerås som ska åka, så det känns riktigt roligt. Vi börjar redan idag genom att fara upp till Borlänge och så ska vi käka på Pinchos. Tänker redan nu att det blir vegetariska val och definitivt minst ett glas sangria och kanske även en drink.
Vi får väl se vad som händer i helgen, jag håller tummarna för några gulddanser ändå, men är som alltid lite rädd för att inte orka jaga efter folk att dansa med. Dansa kan jag, men tyvärr är det ofta så att förarna inte har så stor chans att hinna bjuda upp själva de de vill dansa med.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett liv, en dans, en dröm

Mitt perfekt operfekta liv som jag egentligen älskar...men som ständigt utmanar mina gränser. Här skriver jag om träning, matlagning och bakning, jobbet som byggnadsantikvarie, nya utmaningar och äventyr, dejting och hur en får omvärdera livet när utmattningssymptomen slår till.

RSS 2.0