Snart är det helg

Skulle så himla gärna vilja kom igång med att blogga ordentligt och berätta om mitt liv i ord så jag faktiskt förstår hur mycket skoj jag gör.
 
I morgon är det dags för ett besök hos läkaren igen och vi får se vad vi kommer fram till denna gång. Medicinen har ju hjälpt mycket mot mina demoner, men jag är fortfarande rejält energilös och trött, även om det sakta men säkert börjar bli bättre. Frågan är ju dock om jag kanske ska prova att bli sjukskriven ett tag. Vem vet, kanske jag faktiskt varit utmattad.
 
Till det positiva framstegen hör att jag lagar mat på kvällarna och har matlåda med mig till jobbet de flesta dagarna av veckan. Jag tog också fram yogamattan igår och har börjat köra Yoga with Adriennes nya månadsutmaning. Kändes av i kroppen redan idag, men jag tog mig på mattan igen. I morgon bitti tänkte jag försöka hinna med passet innan jag ska till vårdcentralen. Får se också om jag kanske kan boka ett träningspass i helgen och så kanske det blir dans på söndag om jag lyckas skaffa skjuts. Var länge sedan jag dansade nu, men har anmält mig till en bunt helgkurser. Ska till Falun om en månad och testa Dirty fox för första gången. Sedan anmälde jag mig till en superbugg-weekend i Örebro i april, får se om jag får komma med. Hade varit roligt att försöka hitta en danspartner så jag kan få börja parträna och faktiskt utmana min bugg. Sedan kom jag med på en kurs i höst också med Fox fusion som har glitter och glamour tema.
 
Vad mer då? Vi får se - nu ska jag i varje fall lägga mig och sova. Snart är det helg...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett liv, en dans, en dröm

Mitt perfekt operfekta liv som jag egentligen älskar...men som ständigt utmanar mina gränser. Här skriver jag om träning, matlagning och bakning, jobbet som byggnadsantikvarie, nya utmaningar och äventyr, dejting och hur en får omvärdera livet när utmattningssymptomen slår till.

RSS 2.0