40 innan 40 - bucket list

Den här jobbar jag med just nu, vad tycker ni om den hittills och vad borde jag mer fylla på den med? Kan jag plocka bort något. Handlar om drygt 2 år innan jag blir 40!!!
 
 
1.     Klara av att springa en mil
2.     Springa Göteborgsvarvet
3.     Skaffa mig en tatuering (eller två)
4.     Köpa bil
5.     Åka på träningsresa
6.     Åka till Storbritannien – England, Skottland, Wales, Nordirland
7.     Åka till Irland
8.     Skriva klart min examensuppsats/kandidatuppsats
9.     Springa Tjurruset
10.   Åka Halvvasan
11.   Nå målvikt och bli Guldmedlem på Viktväktarna
12.   Köpa ny säng och göra om mitt sovrum
13.   Åka på yoga-retreat/yoga resaItalien, Paestum med Go Active travels i oktober 2018.
14.   Bli frisk från depressionen och utmattningen och lära mig hantera ångesten
15.   Få gå på en riktig nyårsfest (och ha kul)
16.   Springa Lidingöloppet 15 km
17.   Skaffa nytt köksbord och stolar
18.   Rama in foton på alla syskonbarnen och sätt upp på någon vägg
19.   Dejta dejta dejta…
20.   Testa minst 2 nya dansställen per år
21.   Gå minst 2 helgkurser i dans/fox per år
22.   Åka på Ölandsveckan (dans)
23.   Springa Midnattsloppet (Göteborg, Malmö eller Stockholm)
24.   Gå en nybörjar kurs i Kizomba
25.   Gå en nybörjarkurs Bacchata
26.   Köpa en läsfåtölj till vardagsrummet
27.   Packa upp alla flyttkartonger
28.   Åka Kristina-loppet i Norberg
29.   Åka med Rosa bussarna till Argentina
30.   Börja yoga på en yogastudio och testa olika former för att lista ut vilken/vilka du gillar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett liv, en dans, en dröm

Mitt perfekt operfekta liv som jag egentligen älskar...men som ständigt utmanar mina gränser. Här skriver jag om träning, matlagning och bakning, jobbet som byggnadsantikvarie, nya utmaningar och äventyr, dejting och hur en får omvärdera livet när utmattningssymptomen slår till.

RSS 2.0