Today is me birthday

Samma dag varje år och i år tänkte jag försöka tänka som min syser gör: att jag är glad som har fått leva så länge som jag fått. 38 år idag och även årsdag på jobbet. Ett år som varit omvälvande, jobbigt, lärorikt, men som i slutändan ändå lett till att jag nog känner mig själv bättre. Jag är lugnare i vissa delar, men otroligt orolig i andra - och det har blivit en liten krock just nu som jag ska ta tag i här näst. 
 
Tänkte fira min födelsedag med en artist och låt som är så otroligt bra, men där artisten just nu tydligen ligger för döden. Talar förstås om fantastiska Aretha Franklin. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett liv, en dans, en dröm

Mitt perfekt operfekta liv som jag egentligen älskar...men som ständigt utmanar mina gränser. Här skriver jag om träning, matlagning och bakning, jobbet som byggnadsantikvarie, nya utmaningar och äventyr, dejting och hur en får omvärdera livet när utmattningssymptomen slår till.

RSS 2.0