Det här är jag

(null)
Nu verkar äntligen bildfunktionen från mobilen fungera också så jag bjuder på en bild på mig från i lördags och min fina brorsdotter A’s födelsedagskalas (ja, det är hon som syns lite på bilden också)! Jo, kan ju inte blunda för att det är så där jag ser ut: konstant trött och sliten, men med så mycket kärlek i mig. 

Så vem är jag? 
- Jag är 37 år och bor i Västerås, men kommer ifrån Falun. Har dock bott på många ställen i Sverige innan jag hamnade här, bla Göteborg, Kristianstad och Luleå. 

Intressen?
- Historia, träning och min älskade dans. Böcker, film och tv-serier. Skriva. 

Drömmer om? 
- Att träffa kärleken och hinna ha möjligheten att kunna skaffa barn, köpa hus och känna trygghet. 

Yrke? 
- Jobbar som byggnads-/bebyggelseantikvarie. Tänk Erika i Det sitter i väggarna (i övrigt ett jättebra program i SVT), även om hon är mer praktiskt kunnig än vad jag är i dagsläget. Jag jobbar mest med utredningar och dokumentationer just nu, något som förvisso är himlars roligt det också, men har en otrolig svaghet för duktiga byggnadsvårdshantverkare. 

Familj? 
- Mor och far, syster och bror med respektive och en bunt älskade syskonbarn (4 st and counting). 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett liv, en dans, en dröm

Mitt perfekt operfekta liv som jag egentligen älskar...men som ständigt utmanar mina gränser. Här skriver jag om träning, matlagning och bakning, jobbet som byggnadsantikvarie, nya utmaningar och äventyr, dejting och hur en får omvärdera livet när utmattningssymptomen slår till.

RSS 2.0