Snart är det dags...

...för semester. Jag räknar nog i princip ner minutrarna nu. Tänkte smita efter eftermiddagsfikat på jobbet och dra mig hemåt, får se när mor och far dyker upp. Nästan 3 veckor ska jag vara ledig och har en hel del planerat, men lika mycket inte planerat. Så vi får se vad det blir. Tänkte då beta av en massa saker på min Bucket list för sommaren 2018! 
Vissa saker vet jag att jag kommer att göra, andra får jag lägga ner lite energi på att se till att blir gjorda. Men jag gillar den utmaningen, det kanske innebär att jag faktiskt kommer att känna mig glad och nöjd efter denna semester. 
 
Hade en himlars lust att försöka lura med mig mamma och pappa på Pinchos ikväll, men det fanns inga bokningsbara tider som passade, gissar att många med oss vill se på fotboll ikväll. Så får se vad vi fixar till middag, kanske vi tar en sväng till Erikslund istället. Har ingen lust att laga mat ikväll, måste i vilket fall diska. Ett glas vin skulle jag vilja dricka också - kanske ska gå förbi systemet på vägen hem och införskaffa en flaska rosé och så hoppas att jag slipper köra i morgon. 
 
Har känt mig lite låg de senaste dagarna, men det kan nog ha att göra med oro i kroppen som spökar. Lite mycket saker som jag inte riktigt har kontroll över här framöver, men jag måste helt enkelt försöka lära mig att jag inte behöver ha det. Men jag vill inte heller att saker ska bli rörigt och att inga tar några beslut, för det blir jobbigt. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett liv, en dans, en dröm

Mitt perfekt operfekta liv som jag egentligen älskar...men som ständigt utmanar mina gränser. Här skriver jag om träning, matlagning och bakning, jobbet som byggnadsantikvarie, nya utmaningar och äventyr, dejting och hur en får omvärdera livet när utmattningssymptomen slår till.

RSS 2.0