En lördag i aktivitetens tecken

En vilolördag, men ändå fylld med aktiviteter - funkar det?! Ja, jag tror det. Mår då bra hittills i varje fall.
(null)
(null)
Började dagen i löparspåren på Rocklunda/Rönnby. Extrapass med Runacademy och vi springa trail. Var ett riktigt roligt pass och lagomt utmanande. Jag var dock tung i benen idag, träningsvärk i ljumskar och lår efter torsdagens crossfit. Men orken är det inget fel på, även om tempot drogs ner. 

Och ikväll ska jag på dans för första gången på länge. Brunnsparken i Örebro står för dansen och det är två favoritband som spelar: Perikles och Expanders! Dansvänner Christer och hans särbo kommer och hämtar mig vid 18:30. Längtar...även om benen är riktigt trötta!  


Nu dock är det spjukval i Friidrotts VM på tv, gillar ju spjut och av ensuperytlig anledning - så galet mycket snygga spjutkastare det funnits/finns. Men sen gillar jag kastgrenar, det är såå spännande!  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett liv, en dans, en dröm

Mitt perfekt operfekta liv som jag egentligen älskar...men som ständigt utmanar mina gränser. Här skriver jag om träning, matlagning och bakning, jobbet som byggnadsantikvarie, nya utmaningar och äventyr, dejting och hur en får omvärdera livet när utmattningssymptomen slår till.

RSS 2.0